... annan Testerin päättää milloin mulle on aikaa. En halua vaatia. Tosin vuosien varrella olen huomannut, että miehet haluavat naisten vaativan. Sitten valittavat et on kamala akka että aina naputtaa. Minä en ole sellainen, ystävänikään ei ole sellainen - sen takia me varmaan ollaan sinkkuja. Vaikkakin hänellä tällä hetkellä - sanoisin - on vakava suhde menossa. Ehkä hän on sitten oppinut vaatimaan...

Testeri kyllä on sanonut että kyllä asiasta saa suuttua. Ja vaatiakin saa... Hän tuntee huonoa omaatuntoa kun ei kerkeä mun kanssa olemaan. Olen kyllä sanonut että ymmärrän.  Niin ymmärränkin, mutta... olishan se kuitenkin ihan kiva tietää millä sijalla on. Lapset menee edelle - se on ok, niin mulla itsellänikin - ja se toivottavasti hänelle ok. Olen kyllä ollut ymmärtävänäni että hän ymmärtää ne asiat ja omat lapsensa ovat hänelle tärkeitä. Mutta olishan se kiva jos joskus soittaisi et tule tänne, odotan sinua ja haluan nähdä. Tai vaikka tulisi itse... Toisaalta lapsia en ole esitellyt... vielä. Tytöt kyllä tietävät ja haluaisivat nähdä. Mutta en itsekään tiedä olisinko valmis siihen.  Kuvan ovat nähneet (vuosia sitten otetun).