Miksi miehet ei muista mitään ja naiset liiankin hyvin - kertoo lääketieteellisesti miesten ja naisten eroista. Vaikuttaa mielenkiintoiselta... varsinkin kun juuri tänään olen törmännyt ko asiaan.

Mielestäni kyllä kerroin torstaina kun juteltiin Alvarille että vasta su:na mulla on menoa. Ja hän sanoi mulle et katsotaan. Kun aiemmin oli puhetta et on varmasti liian väsynyt... elikkä unohti sen varmaan samantien.

- No sitten  tänään ilmoittaa että kaveri tulee saunomaan sun muuta... eli se siitä tärkeysjärjestyksestä. Sanoi  - kun vähän älähdin - muistaneensa et mulla on koko viikonloppu synttäreitä - viestin olin just laittanut että ens viikonloppu menee likan juhlien järjestelyssä. Ja muistakin jutuista oli hieman puhetta.

Ei tässä liielmälti ole aikaa ollut tapailuun ja sitten kun olis mahdollista niin ei sitten olekaan - kun käsitetään/ ymmärretään väärin ... hieman turhauttavaa tämäkin. Sitten hän arkailee ettei voisi tulla ilmoittamatta ajoissa etukäteen. Mikäs siinä - ottaa vaan luurin käteen ja kysyy onko mahdollista tulla. Sit vähän älähdin että tuo vika sulla on - sie ajattelet liikaa et voiko vai ei...

Ostin Luontoarvan - voitto 5 e. En ole vielä lunastanut. Näitä pikkuvoittoja mulle aina satelee - ostan sitten yleensä uuden arvan. Sit saatan taas raaputtaa pienen voiton...