tämä viikko - on mennyt tosi nopeasti. Toisaalta taas päivät kuluneet välillä hitaasti. Töissä on nykyään kiireempää - uusien päivittäisten tallennustöiden lisäännyttyä. Ei jää senkään vertaa esim. pölistä toisten kanssa - kaikki vaan uurastavat. Eikä se välttämättä ole hyvä sekään, jää työpaikan suhteet hoitamatta...

Viikonlopun vietosta en tiedä. Ainakaan tällä erää ei tiedossa hetkiä Miehen kanssa. (Sanoisinkohan häntä Testeriksi. Kokeilua tämä meillä - hih. Voin sen sitten muuttaa toiseksi jos asia muuttuu johonkin suuntaan). Hän ei tiedä suunnitelmistaan. Mä tiedän sen verran että olen käymään menossa eräällä opiskelukaverilla lauantaina. Hän on mulle kerännyt hieman puolukoita. Sitten pitäisi kotihommia tehdä. Tuskin lähden kotipuolessakaan käymään tai sairaalassa. Äitini nimittäin on viikon verran ollut siellä. Viime sunnuntaina käytiin ja tultiin koto-kodon kautta kotiin. Sattui olemaan isän syntymäpäivä. Ens viikonloppuna juhlitaan  sitten äitiä.

Laitoin pesualtaaseen viemärirakeita. Taas on tukossa - sen se tekee kun on kolme pitkähiuksista naista talossa, jotka vielä puunaavat nassuaan kylppärissä. Vähemmästäkin tukkeutuu: rasvaa ja hiuksia.... mutta onneks on aineet keksitty. Pyykkiäkin taas pesty, ripustin juuri. Sunnuntaina luultavasti lakanapyykit kun ei aiemmin saa kuivaushuonetta varattua. Viikonloppuisin sinne haluaa muutkin - työssäkäyvät. Lakanoita en enää nykyään suostu kylppärissä kuivattamaan (ja samalla pesen tietysti paljon muutakin, viikolla vaan vaatteita yms pientä...

Vähän välillä harmittaa kun ei yhtään tiedä... mitä odottaa vaan... saa ottaa sen vastaan mitä annetaan. Kyllä mulla viime viikonloppuna oli mukava ilta mökillään - mutta ainahan nuo jättävät sellaisen odottavan olon - milloin saa lisää samanmoista. Oloon ikäänkuin "jää kiinni", koukkuun. Ei enää tyytyisi vähempään. Mutta tosia-asiahan on että tällä hetkellä tilanne on näin... toivon mukaan muuttuu joskus. Johonkin suuntaan.

Niin hän ei ole varattu. Mutta on muita esteitä tai hidasteita, jotka vaikuttavat meiän tilanteeseen. Minä olen niistä ollut tietoinen alusta asti. Eli ihan tietoisen riskin olen ottanut. Mä otan sellaisia aina välillä. Kuten edelleen syön e-pillereitä ottaen tietoisen riskin, että ne eivät minulle välttämättä olisi kaikkein paras valinta. Sen verran riskitekijöitä. Kävin alkuviikosta tarkastuksessa ja mun papereissa  lääkärin kirjoittamana lukee että valitsee pillerit tietoisena niiden riskeistä.