kirjoittaa tällä erää. On se verran arkaluontoisia asioita etten halua niistä puhua edes nimettömänä. Kun ei ne ole mun asioita.

Periaatteessa Alvarin kanssa ollaan samassa pisteessä edelleen. Ei tiedä mitä tästä tulee. Mutta enemmän hän kertoo asioistaan kuin ennen ja pahoittelee ettei hänellä ole antaa mulle tällä hetkellä mitään... on niin paljon muita asioita jotka vievät ajan. No toivottaa hän hyvää yötä sentään. Mulle ehkä luonteenomaisempaa purkaa asioita kirjoittamalla, hän mieluummin soittaa jos on aikaa. Tottahan se on, puhuessa on kuitenkin se ääni - lisäinfona. Kuulee mielialan jne.

Kirjoittaessa voi ehkä vähän kaunistella asioita tai nk mä teen saatan kirjoittaa useammankin viestin joita en sitten lähetäkään...  ja monesti olen huomannut se oli parempi niin. Jotkut asiat vaatii hieman rauhoittumista - ei kannata heti ensimmäistä ajatusta viestittää. Voi tehdä enemmän vahinkoa kuin hyvää...  jotkut asiat on parempi pitää itsellään tai ainakin muokata enemmän mietittyyn muotoon ennenkuin lähettää eteenpäin - tai peräti väärälle henkilölle :)

Mutta kuitenkin mulle tulee yleensä hyvä olo kun soittaa...