Ukin hautajaiset olivat lauantaina. Savonlinnassa meni perjaista sunnuntaihin. Hyvin meni reissu. Savonlinnassa oli lunta enemmän kuin täällä Kymenlaaksossa. En ollutkaan käynyt - muistaakseni ainakaan - lumiseen aikaan siellä tällä vuosituhannella. Mehän muutettiin sieltä helmikuussa '98. Minä olen siellä käynyt vain kesäiseen aikaan. Tytöt ovat käyneet joskus talvellakin - isänsä kanssa.

Alvarin kanssa tilanne edelleen sama - eli ei oikeastaan edistystä. Tänään soitteli tossa iltapäivällä. Kysyi miten meni hautajaiset tai yleensäkin reissu. Kertoi pikkusen olleensa viihteellä - muttei kuulemma kauaa jaksanut. Muuten juteltiin niitä näitä ja vähän jutusteltiin. Oli menossa asiakkaan luokse käymään. Silloin yleensä hänellä on pienesti aikaa mun kanssa puhelimessa jutella. No - edes silloin. Mä olen nyt yrittänyt asennoitua niin että seuraava siirto saa olla hänen. Hänen asioistahan nää jutut kiikastaa... liian kiireinen mies vissiin. Ei aika riitä naiselle.

Ai niin - se papakoe.  Luokka II elikkä puolen vuoden päästä kontrolli. Mitään lääkettä ei määrännyt. Saattaa kuulemma korjaantua itsestäänkin. Mutta kyllä sekin harmittaa - taas lisää muistamista. Mähän mietin jo e-pillerien lopettamista, mutta en vielä sitä tehnyt.  Mutta pitää sitäkin miettiä - ihan oman terveytensäkin takia.