... mietiskellyt paljon. Hienoja ajatelmiakin tai hajatelmia kehitellyt. Mm. Jos kaikkeen mitä tapahtuu tarvitaan sopiva hetki niin maailmassa tapahtuisi aika vähän.

Olen nyt nyt hieman hämmentynyt - vielä vähän aikaa sitten olin tosi toiveikas Alvarin suhteen. Mietiskelin että siitä tosiaan taitaa tulla jotain. Nyt on tilanne päinvastoin - siltä ainakin tuntuu... Jos hän välittäisi niin järjestäisi aikaa minulle vaikka kuinka on muitakin asioita hoidettavina. Viime perjantaina taas huomasin että kaverien kanssa ryyppäämiseen kyllä riittää aikaa... ja sittenhän me kohdattiin ravintolassa. Kyllä se tavallaan loukkasi... ei edes ilmoittanut mitään. Ei hän minulle tilivelvollinen ole mutta kuitenkin.

Sunnuntaina laittoi sitten anteeksipyyntöviestin eikä sen jälkeen ole kuulunut pihahdustakaan - tai no väärässä olen - laitoin nimittäin viestin että helpottiko niin siihen vastasi lyhyesti. Sen jälkeen ei ole mun viesteihin vastannnut - laitoin vielä su-iltana ja nyt tänä iltana. Taidan luovuttaa... Mitä mä sellaisella teen joka ei mua selvästikään halua... itseäni kiusaan tässä.

Tämä ilta oli hyvä. Olin tytön vanhempainillassa - siellä puuhailtiin kaikkea kivaa