Mitä se minulle merkitsee? Sitäkö että saan itse päättää asioistani? Haluan kyllä olla itsenäinen ja vapaakin, mutta joskus olisi kiva kun joku sanoisi, että nyt tehdään näin... eikä itse aina tarvitsisi tehdä kaikkea. Tai siltä tuntuu. No ihminenhän ei koskaan ole täysin tyytyväinen...

En ole tänään tehnyt mitään erikoista. Monika paistoi joulutorttuja. Kamukin käväisi pikavisiitillä. Linnan juhlia tuli seurattua jne kynttilöitä poltettua...

Luin yhden kirjan loppuun tänään.  Viihdettä. Nora Robertsin Sininen daalia. Tykkäsin ja pitänee yrittää saada käsiinsä jatko-osatkin: Musta ruusu ja Punainen lilja. Katselin just kirjaston sivuja - lainassa ovat. Vielä en varannut.

Alvarista en ole kuullut että onko koto-Suomessa vai missä. Tällä kertaa - niin päätin - en kysele. Saa ottaa itse yhteyttä jos haluaa. Pidän kyllä hänestä,  mutta en pidä siitä että mua pidetään itsestäänselvänä - tai siltä ainakin tuntuu. Taidan antaa olla... ei huvita enää - ainakaan tällä hetkellä pelata tätä peliä. Liian kauan on joutunut odottelemaan et tapahtuuko jotain vai ei. Jos joskus näyttääkin "vihreää valoa" niin äkkiä se muuttuukin punaiseksi ja ollaan ainakin lähtöpisteessä tai jopa kauempana. Näyttää siltä ettei tule tapahtumaankaan... joten taidan antaa olla. Jossei sitten yllätä itse. Nimittäin hän osaa senkin. Sehän tässä raivostuttavaa välillä onkin...

Kun tässä vähän merkintöjäni katson taaksepäin. Olen hänelle kyllä antanut tämän muutaman kuukauden aikana mahdollisuuksia joihin ei ole tarttunut... tosin muutaman kerran on kyllä tullut muttei ole suoraan asiasta sanonut vaan tullut aivan kuin hetken mielijohteesta.  Eikä sekään ole hyvä. Minun mielestäni ainakaan... miksi tulee sitten lopulta vaikka ensin väittää ettei viitsi, väsyttää ym - ja kuitenkin tulee sinne sitten missä minä olen. Lopputulos yleensä on sitten niin että yhdessä lähdetään pois vaikkei mun luokse tulekaan...

On mulle sanonut ettei hae musta pelkkää seksiä. Mieli tekee kysyä, mitä sitten? Kun ei muuten seksiäkään saa... saati sitten muuta. Ei mullekaan seksi ole mikään pakko. Satun vaan tykkäämään siitä. Mutten tykkää ns yhdenillan jutuista. Pidän siitä että siinä on ihminen jota kohtaan mulla on tunteita... Nimittäin jos hommassa ei ole tunteita mukana niin ei siitä mitään saakaan. Ei siinä ole mitään mieltä...