Lähetin siis viestin eilen illalla - mutta se ei ainakaan välittynyt eteenpäin. No vielä ei ole tullut viestiä ettei olis voitu toimittaa. Vähän harmittaa ettei hän voinut mulle edes vihjaista kuinka kauan ollaan kuulematta. Mutta kaipa se mua vähän vaivas... eli pakko oli ainakin selvittää et saako se viestit vai ei... nyt ainakaan ei ole kuittausta tullut. Se taas saa ajattelemaan et mitähän on tapahtunut??? Toivottavasti ei mitään ikävää. Toisaalta saattaa taas ilmestyä jostain kuin ei mitään olis tapahtunut... elikkä parempi vaan olla ajattelematta. Elettävä omaa elämäänsä. Siltä alkaa vaikuttaa... sanon vaan että kyllä mä hänestä välitän mutta välitän itsestäni enemmän

Itsestä välittämisestä vielä. Huomenna pitäis aloittaa taas uusi e-pilleriliuska. Olen tosin tullut siihen tulokseen etten aloita vaan lopetan taas tällä erää.  Mitä mä omaa terveyttäni riskeeraan tyhjän takia. Miksi söisin hormoneja turhaan? Ei mulla ole ehkäisynkään tarvetta (ja onhan niitä kortsujakin olemassa) - näköjään. Pidin tuossa ennen kesää aika pitkän tauon ehkä 9-10 kk - ja jotenkin olo tuntui enemmän siltä kuin olisin oma itseni. Nyt olen näitä taas syönyt viitisen kuukautta ja suurimman osan ajasta olen miettinyt et jatkanko syömistä vai en... ja sitten kun on tullut päätöksen aika. En ole sitten lopettanut. Nyt alkaa kyl mieli kallistua enemmän tuohon et ne saa jäädä - ainakin toistaiseksi.

Luultavasti lähden huomenna illalla viihteelle - vaikka yksin jos kamu ei lähde mukaan. Levoton olo taas... Kyllä mä tiedän et muitakin tuttuja on liikenteessä. Puhetta on ollut... et ovat lähdössä.