Aika suppean tosin mutta kuitenkin. Oli siinä paljon minua.  Olen itsekin yrittänyt karttaani tulkita.

Optimistisuus ja avoimuus löytyi sieltä. Sekä oikeudenmukaisuus. Raha-asioita en ihan allekirjoita, ei ne minulle niin tärkeitä ole. Kivahan se olisi jotain saada säästöön mutta... tällä hetkellä siihen mahdollisuutta. Tunteista siinä sen verran että mulla on oma alakuloinen puoleni (varmaan kaikilla). Kieltämättä mä en näytä tunteitani - varsinkaan negatiivisia helposti toisille. Tyynyni itken kyllä silloin tällöin märäksi.

No ei siitä sen enempää.  Ehkä opin itsekin joskus karttoja tulkitsemaan. Tällä hetkellä seurailen Astron joulukalenteria - jossa Tanhuan Seppo opastaa tulkinnan saloihin - ainakin perusasioihin...

Mutta nyt on aika lähteä nukkumaan. Muuten Iinan pyörän kumi meni ilmeisesti rikki. Aika Show siitäkin. No lopputulos on se, että ilmeisesti ottaa mun pyörän. Hyvää yötä