Tuo Cathy Kellyn kirja sai minut miettimään omiakin ihmissuhdeasioita.

Itse olen ollut tilanteessa jossa mies petti pitkään. Epäilin kyllä mutta lopullisesti sain tietää kun tämä nainen soitti asiasta minulle. Eikä kyse ilmeisesti ollut mistään rakkaudesta vaan exänihän oli alkoholisti ja sai ilmeisesti rahaa ja muutakin tältä naiselta. En tiedä mikä minua eniten suututti, se että petti vai että petti juuri tämän ihmisen kanssa. Nimittäin tämä nainen oli sisareni kanssa samassa työpaikassa ja suunnilleen kaikki tiesivät - paitsi siskoni. Toinen asia oli että tämä nainen oli aika paljon vanhempi kuin minä - olisikohan ollut helpompi kestää jos olisi ollut kyse jostain nuoremmasta - tiedä häntä.

Nykyään tulen kyllä toimeen exäni kanssa ja hän kertoilee asioistaan avoimesti. Minä en ole miesasiostani pahemmin hänelle kertonut. Tosin ei ole paljon ollut kertomistakaan.