Tuskin mä kokonaan haluan välejä Alvariin katkaista. Naapurille sanoin et loppu on ja nauraa kätkätin jos pitäis  vaan hauskaa sen kanssa, kun satutaan kohtaamaan.  Puolitosissani olin - sillä meillä tosiaan yleensä on hauskaa kun päästään lähietäisyydelle. Jotenkin huumori sattuu yhteen ja puhumista riittää. Tosin meiän huumori on aika rajua - moni ei sitä ymmärrä kun kuulee... periaatteessa voidaan silloin sanoa melkein mitä tahansa toisillemme. Eikä suututa. Joltain muulta en sellaista suostuisi kuulemaan. Kai se johtuu siitä että tunnemme toisemme nuoruusiästä - vaikka tässä olikin parikymmentä vuotta välissä. Toisaalta tuntuu ettei olis yhtään vuotta - toinen tuntuu kuitenkin niin tutulta. Siksi hieman haikea olo. Kyllä mä hänestä silti tykkään - olen varmaan aina tykännyt. Meiän yhdessäolosta vaan ei tule mitään. Jossain asioissa - vapaudenkaipuussa varmaankin - ollaan aika samanlaisia. Kumpikin tarvitsee hirmu paljon "omaa tilaa". Yritä siinä sitten saada parisuhdetta aikaiseksi...

Olen ens viikonloppuna lähdössä Studio Pasilaan katsomaan Club Act!onea. Tänään varmistin kyydille aikataulun - ollaan vuokrattu 16h auto - kymmenen meitä on lähdössä Kouvolasta Kotkan kautta Hesaan erään yhdistyksen tiimoilta. Ensin mennään syömään hyvin jotain etnistä ruokaa -  luulisin. Eiköhän sekin selvinne.  Uskon, että tulee olemaan hauska ilta. On tavallaan hallituksen pikkujoulut - ei keretty ennen Joulua.

Muuten jännä juttu - tässä kannettavassa N-kirjain temppuli muutaman päivän. Hermot meinas mennä... kun piti varmistaa et varmasti tuli n-kirjain. Tänään yllättäen alkoikin toimimaan!!!