En kyllä osaa mennä ajoissa nukkumaan. Nyt innostuin helmiä väkertämään. Jonkinlaisen kaulakorun sain aikaiseksi (simpukkarenkaita, helmia ja metallisydämiä). Olin jo aiemmin tehnyt korvikset... toisen niistä onnistuin jo yks päivä hävittämään tänne kotiin - tein sitten uuden :)

Olen aloittanut taas painonhallinnan - viikko sitten. Nyt näyttää lupaavalta. Ekan viikon tulos oli -1,5 kg. Toivon et vielä ainakin ensi viikolla olisi reilu pudotus. Sitten voisi pudota puolesta kilosta kiloon viikossa. Plussaviikkojakin varmaan tulee olemaan ja pudottamista on  kyllä reilusti. Mutta pahin haaste on vielä edessä elikkä sitten kun ne kilot saa pois - niin niiden poissapitäminen eli elämänhallintaa tässä yritellään.

Perjantaina olisi tarkoitus lähteä viihteelle. Ehkä kuskina ehkä ei. Olen tässä mietiskellyt noita suhdeasioita. Ehkä se kaikkein vaikeinta on ollut myöntää että itse halusi sitoutua enemmän - ja tuli torjutuksi. Joutuu tavallaan kokoamaan itsensä... Ei mulla nyt oikeastaan ole aikaa - no joo taas tekosyitä. Syksyllä olisin kyllä järjestänyt aikaa vaikka miten jos multa olisi sitä haluttu. Nyt ei sitten haluta. Tavallaan alan sopeutua ajatukseen yksinolosta. Ainahan mä oikeastaan olen yksin vaikka olisin ns parisuhteessakin. Onnistun aina törmäämään sellaisiin ihmisiin joilla ei ole mulle aikaa - ehkä mä vaan hakeudun sellaisiin tai annan jonkinlaisia signaaleja - ja kuitenkin sisimmässäni haluisin vaan et joku olisi lähellä.