Aamulla viimeinen englannintunti. Pari tehtävää vielä saatiin jotka ope lupasi korjata sähköpostitse. Kyllä musta tuntuu että noista tunneista on ollut hyötyä. Ei enää sydän pomppaa kattoon kun vaihteeseen soitta englanninkielinen. Huomaan et on paljon rauhallisempi

Työpäivä meni entiseen malliin. Ensin rästissä olevat tehtävät pois. Mulla olikin viiteen töissä - tää viikko mulla ns päivystysvuoro (puhelinpäivystys neljästä viiteen). Huomista yritin saada vaihdettua jonkun kanssa- tuloksetta. Pikkasen harmitti - nimittäin laitoin pyynnön yhteiseen spostiin, kukaan ei edes vastannut!!! Kuvaa ehkä nykytilannetta - tosin aina meillä on ollut vaikeaa saada viiden vuoroa vaihdettua. Nyt joku oli jo joutunut pari päivää sen tekemään kun minä olin itse sairaana. No kerkeen sitten tai en - ajoissa takaisin -  neljän jälkeen. Ilmoitan sit jos myöhästyn. Luulen et kerkeän mutta ei sitä koskaan tiedä kun sairaala päivystää niin aikataulu saattaa pettää...

Jimi oli yötä. Jännä juttu - nukuin paremmin kuin edellisenä yönä eli kellonsoittoon saakka - tai oikeastaan kolmea vaille kun pissatti. Pikkasen kiire tuli kun vein likat kouluihinsa. Jimi lähti omille asioilleen

Aika väsynyt olin tänään - kuitenkin liikenteessä puol kahdeksasta puoli kuuteen. Sit kahvia ja Iina K17 -iltaan. Tulin sitten itse syömään - ja lepäämään. Yhdeksän maissa hain kotiin. Monika sai muuten hyvän "väliaikaisen" todistuksen jolla voisi  hakea ammatillisiin oppilaitoksiin. Tähän asti hän on kovasti ollut menossa lukioon. No valinta on hänen... numeroiden puolesta kyllä ehkä kannattasi. Keskiarvo lähentelee yhdeksää.

Nyt suunnittelen itsekin nukkumaanmenoa. Tosin menen vasta yhdeksään mutta iltapäivällä lähden sinne rtg-osastolle keuhkojen tomografiaan (tietokone) ja keuhkopolille hoitajan vastaanotolle puhallustestejä tekemään. Jos pysyvät aikataulussa niin luultavasti olen kolmen maissa takaisin, jos ei, niin...

Hieman jännittää...