Onneks ei ole ollut pakko lähteä tuonne... no vapaaehtoisesti olen muutaman kerran käynyt HymyIsäkin kävi iltapäivällä kahvilla kun satun olemaan lomalla, meni käymään myös siskon luona (kun tämä sairaslomalla) - sisko asuu tuossa parin kolmen sadan metrin päässä. Kahvit varmaan joutui sielläkin juomaan... 

Jimi soitteli illalla. Kuulumiset vaihdettiin.

Siivousurakka jatkuu. Nyt toin yhen häkkyrän (hyllyn) parvekkeelta sisälle. Kummasti sinne tuli tilaa. Se hylly sai uuden paikan mun sopessani.

Kaupungillakin kävin - ja hieman pahalle tuulelle tulin. Syy oli kyllä kieltämättä oma moka mutta... nimittäin hain pysäköintipaikkaa - ja huomasin sit vapaan paikan. En huomannut et toisella puolen oleva nainen kärkkyi sitä myös eli en nähnyt vilkkua. Olin jo kääntynyt kun tajusin - ja tämä sitten tuuttaa. Oliskin jäänyt siihen mutta hänpä kävi kääntymässä ja pysähtyi mun auton taakse - ja antoi aika kielteistä palautetta... minun mielestäni olis riittänyt kyllä se tuuttaus. Harmitti jo kuitenkin No ehkä se sitten helpotti hänen elämäänsä... kun sai purkautua. Itse en kyllä olisi vastaavassa tilanteessa ilennyt vaikka olisinkin ollut sitä mieltä että olen oikeassa... no meitä on moneen junaan. Mun hyvä tuuli meni kyllä hetkeksi... 

Huomenna vielä loma ja sitten viikonloppu, jolloin taas siirretään kelloja. Kesää kohti ollaan menossa vaikkei tuolla ulkona tänään siltä tunnukaan. Mutta eiköhän tämä tästä taas