Keskiviikkona olin siellä lääkärissä. Labrakokeissa ei erikoista, vähän valkosolut koholla, tomografiassa ei näkynyt mitään, keuhkojen puhalluskokeessa - no joo- tilavuus 65% - eli nyt kokeillaan sitten astmalääkitystä - hoitavaa lääkettä suihkeena aamuin illoin. Eli nyt epäillään astmaa tai jotain... Kolmen kuukauden päästä kontrolli - siis puhalluskokeet ja keuhkokuva.

Lähes viikon olen mittaillut lämpöä, illalla kohoaa kuumeen puolelle, eli töissä olen ollut ja illat sit melkein lepäilen kun ei jaksa... Eli joku tulehdus siellä on joka tapauksessa

Jimi oli viime yön. Tuli saunaan illalla - tosin en mä kauaa siellä voinut olla. Elokuvaa katseltiin Iinan kanssa, mä jätin kesken eli lähdin ekana nukkumaan... Aamulla tekstari herätti seitsemältä. En ymmärrä miksi kirjaston erääntymisviesti tulee tuohon aikaa viikonloppuaamuna. No jatkettiin sitten unia - ja heräiltiin vähän ennen kymmentä - ja sitten Jimille tulikin jo kiire - piti olla puolen päivän aikaa ihan toisella paikkakunnalla. Kotonaankin piti käväistä siinä välisssä.

Loppupäivä menikin sitten kotopuolessa. Käytiin mummua ja vaaria kattomassa - ja sitten veljenpojan synttäreille. Iina lähti sitten nuorteniltaan ja Monika teatteriin, mä lepäilen kotosalla (lämpö taas reilusti yli 37). Odottelen milloin pitää lähteä kuskin hommiin