koneelle vasta kuin illalla myöhään. Pitäis ehkä investoida toiseen läppäriin. Monika tarvitsi konetta koko illan - koulutehtäviin - sen jälken Iina valtasi koneen - ja mä sain vasta äsken. En jaksa kuin hetken enää istuskella. No katoin telkkarista Näkymätön rakkaus jossa Patrick Swayne, Demi Moore sekä Whoopi Goldberg. Ennenkin olen katsonut muttei tehnyt pahaa katsella uudelleen .

Kävinpä hakemassa uuden luottokortin postissa. Olen kyllä yrittänyt pankkiin jo viestitellä et tuli tilattua väärä. Mun piti tilata uusi yhdistelmäkortti mutta vahingossa taisin tilata väärän. No edellinen menee onneksi vasta ensi kuussa vanhaksi eli kerkeää korjata tilanteen.

Kävin myös apteekissa. Iinalle piti käydä hakemassa uudet lääkkeet. Se osoittautuikin hankalaksi. Apteekissa ei ollutkaan sitä tuotetta vaan vastaavia joita en voinut ottaa kun niissä kapseleissa on joko kaksi tai kuusi tablettia, kun taas tässä varsinaisessa se aine on rakeina. Iina kun ei pysty tabletteja nielemään vaikka olisivat kuinka pieniä... joten lääkkeen aloitus siirtynee päivällä - saan nuo oikeat vasta torstaiaamuna. Proviisori soitti pariin paikalliseen apteekkiin muttei niissäkään ollut tuota valmistetta. Mutta positiivinen puoli tässä asiassa - ilmeisesti tuo lääke ei ole hirmu kallista... ei mee ihan vararikkoon. 

- ja liitolta tuli tieto et kuun alusta pitäisi tulla yleiskorotus meiän alalle. Ei se paljoa ole,  mutta aina kotiinpäin.

Jimi oli viime yön täällä. Melko vakiintunutta alkaa olla siinä suhteessa et noin kerran viikossa tavataan. Tällä erää ihan riittävä tahti. Kerkeää hoitaa muunkin elämän siinä välissä Hymy

Oho kello jo yli puolenyön. Nukkumaan tästä mentävä, että jaksaa taas huomisen töissä. Kävin mä tänään kamun luona - sen apteekkireissun jälkeen. Vajaa parin tunnin vierailu. Saipa Monika rauhassa keskittyä kouluhommaansa, Iinakin oli poissa. Tuli vasta mun kotiintulon jälkeen.