Töissä nimittäin - aina vaan liian vähän porukkaa. Eilen kuulemma vastausprosentti oli tosi huono vrt yleensä. Ite taisin eilen kamulle sanoa ettei siitä mitään tule että me vaan vastataan ja vastataan - nimittäin eilen tiimari sanoi mulle et ei ne prosentit huonoja ole olleet (kun oli puhetta parin viime viikon kiireestä). Eli nyt sitten näkevät ettei siihen puhelimeen yksinkertaisesti keretä vastata ja kun soitotkin on hoidettava. Kyllähän me selvitään mut illalla on aika rätti. Sitten pitäisi vielä pystyä muutkin työt tekemään - siinä sivussa. Mulle kävi eilen moka tai ehkä ei - unohdin tehdä yhden homman ja se sitten lisäsi työtä muualla. Eikä mulla ole mitään mielikuvaa siitä että olisi jäänyt tekemättä. Pomo sanoi että eihän iltapäivällä ollut niin kiirekään... no mietin sitten itsekseni asiaa - ja tulin siihen tulokseen että vissiin niistä on tullut jo niin rutiinia. Mulla kuitenkin on ollut tapana tarkastaa se homma joka päivä että on tullut tehtyä. Enkä muista mitä eilen tein... ehkä alkaa vähän mennä stressin puolelle. Tiedä häntä. Tekevälle sattuu. En mä sitä tämän enempää aio miettiä.

Jimi tuli illalla. Käytiin saunassa. Melko kauan siellä istuskeltiinkin juttelemassa. Aamulla taas kiirelähtö kaikilla.