Tai en mä tiedä... ainakin koko päivän oli sellainen olo et 26 päivä on perjantai vaikka se onkin torstai. Aika hankala juttu - nimittäin meiän hommassa oikeat päivämäärät on aikas tärkeitä. Mutta - kovasti sai ajatuksiaan pitää kiinni - siis et kun teki jotain niin tarkisti ja vielä kerran tarkisti et kyse oikeasta päivästä. No nää on tälläisiä päiviä...

Niinpä - vaihdoin puhelinoperaattoria - tai kesäkuussa vaihtuu. Vielä ei ole vanha ottanut yhteyttä. Pikkasen ehkä olin liian aikaisessa - tänäänhän vasta tuli se laki määräaikaisen liittymän numeronsiirrosta, olin liian aikaisin liikkeellä. Tyttöjen liittymien tilaus piti uusia... tein sen asiakaspalveluun soittamalla, netissäkin kenties olis onnistunut, mutta ajattelin et jos sais melkein kerralla oikein. No melko pian puhelun jälkeen tajusin et yksi lisäpalvelu (joka oli alkuperäisessä tilauksessa) jäi uusimatta. No laittelin sit viestiä nettisivun kautta - ehkä se hoituu sitä kautta. On tässä sentään vielä aikaa... Itselleni sorruin ottamaan kytkyn... nykyinen puhelimeni nimittäin kastui joku aika sitten - ja akku tai liitännät ennemminkin (kun ostin uuden akunkin) vaurioitui. Puhelin ei kestä kuin suunnilleen 1½ pv lataamatta, on valmiustilassa ja ehkä pari puhelua voi soittaa... No nyt tulee sitten android muttei siinäkään ilmeisesti akku mitenkään hirmu pitkään kestävä ole - sen verran virtaa vievä vehje, mutta - mie nyt tykkään kuitenkin kokeilla uuttakin. En sitten tiedä onko kytky vikatikki -. on mulla kerran aiemminkin ollut - ja se meni ihan ok. 

Niin miksi sitten vaihdan operaattoria. En oikeastaan osaa sanoa.. ehkä tavallaan kyllästyminen. Tajusin tänään että mulla on ollut sama puhelinoperaattori pidempään kuin olin naimisissa. Naimisissa olin 9 v ja tuo operaattori on ollut yli 13 v - totean et aika vaihtaa ja kokeilla muuta.

Viime syksystä minulle jäi vähän sellainen olo että vaihdan toiseen heti kuin mahdollista. Nimittäin olin elokuussa vaihtamassa jo - ja omani kerkesi jo melkein siirtyä kun selvisi ettei tyttöjen liittymät siirry määräaikaisen liittymän takia (en ollut tajunnut et yks sopimus jatkuu jossei sitä peru - tekstiviesti oli mennyt tyttöjen puhelimiin eivätkä mulle muistaneet kertoa) - tämä operaattori ei kertonut asiaa ajoissa toisella vaan yksinkertaisesti tyttöjen liittymät roikkuivat odottamassa tietoa edelliseltä operaattorilta mikseivät siirry. Uusi operaattori sitten oli niin asiakasystävällinen että suostuivat perumaan siirron... no vanha operaattori tarjosi mulle sitten uuden paremman tarjouksen. Mutta silti - vaihdan - kun on mahdollista - ihan periaatteen vuoksi. Tosin nyt joutuu vielä tyttöjen liittymistä luultavasti maksamaan kk-maksut elokuulle - mutta heillä ei ole mitään paketteja vaan perusliittymät. 

Mutta nyt - pitää lähteä nukkumaan. Aamulla taas töihin. Toivottavasti huomenna kaikki sujuis. Tänään meillä meni puhelimet ja muutkin ohjelmat "kaatu" - ilmeisesti ukkosen takia - jonkun aikaa pyöriteltiin peukaloita.