Hieman vielä hankaluuksia uuden tehtävän tiimoilta - mutta kaikki me siinä olemme. Eiköhän se siitä. Kunhan vaan raportit saataisiin toimimaan.

Tällä hetkellä näyttää / tuntuu siltä että rotat jättävät hukkuvan laivan - taas intrassa maininta erään ylemmän toimihenkilön siirtymisestä muualle "uusiin haasteisiin"... Tietysti jokaisella on oikeus lähteä -ja ehkä itsekin voisin sen tehdä... Tällä hetkellä en tunne tarvetta - ja oikeastaan - ei riitä paukut... ei jaksa edes kattoa mitä muualla olisi. Se taas ehkä kertoo siitä että ehkä pitäisikin... mutta en tiedä olisiko muualle sen parempaa... joka paikassa alkaa olla aika kiire ym. ja enemmän vaaditaan. Mutta silti olen tyytyväinen että on töitä ja saa laskunsa maksettua - ikävä vaan ettei saa mitään säästöön. Tiedän et pitäisi olla jonkinlainen vararahasto mut... ei näistä tuloista vaan jää mitään.

Mutta työttömänä ei kuitenkaan ole hyvä olla, mielelläni teen melkein mitä vain... Olen ollut työttömänä mutta yleensä jossei töitä ollut niin olen kouluttanut itseäni esim kursseilla. Pätkätyöt ovat tuttuja - ja asumistuet - muutaman kerran joutunut sossuunkin turvautumaan. Vuosia sitten. Sitä en halua koskaan enää... mutta ihminen tekee sen mikä on pakko. Selviytyäkseen.

Mutta - aina olen selvinnyt. Asiat ovat järjestyneet - joskus paremmin ja joskus eri lailla kuin suunnitellut. Oikeastaan olen tyytyväinen nykytilaankin mutta ei se estä haaveilemasta.