Kaipa mie tän katon. Tytöt ovat leirillä ja Monika laittoi viestiä että jos jaksat kattoa loppuun niin laita viesti kuka voitti.

Eilen olin Agentseja katsomassa Jimin kanssa.  No nyt on nekin nähty. Ihan kiva ilta oli. Kävellen lähdettiin. Yritettiin oikaista mutta tosiasia oli et varmaan kesti pidempään... mutta päästiin perille. 

Huvipaikassa törmäsin opiskelukaveriin - oli työkavereiden kanssa iltaa viettämässä. Kävin halauksen antamassa. Muutama sana vaihdettiin. Siinähän se ilta kului, muutama kipale käytiin tanssimassa. Pois lähdettiin ajoissa, kun bändi lopetti. Narikassa törmäsin Alvariin - oli juuri sisälle tulossa. Jotenkaan ei yllättynyt että hänet näin. Tiesin hänen olevan tänään myös viihteellä mutta toisessa paikassa. Eksyi kuitenkin tuonne loppuillaksi.

Jimin kanssa käväistiin hieman syömässä ja sitten taksilla kotiin. Kun sanoin osoitteen, kuski sanoi että tuttu paikka. Siihen tokaisin heti et ainakaan mua ole kuljetellu. Sanoi asuneensa vuosia sitten tässä talossa. Aika puhelias kaveri oli muutenkin.

No eihän me heti nukuttu - tietenkään. Aamulla sai kuitenkin nukkua pitkään. Jimi lähti sitten puolilta päivin. Pari lamppua vaihtoi mun autoon, no yksi korjattava jäi vielä. Vika ei ilmeisesti ollutkaan lampussa. 

Kamun kanssa lähdettiin sitten kaupungille. Käytiin syömässä. Jouduttiin valittamaan kun meiän annokset vaihtuivat. Kamun annoksessa ei ollut haluamiaan herkkusieniä eikä papuja jotka mulla olivat (joita minä taas en halua) - ja kastikkeetkin olivat väärät - kun siitä huomautettiin. Tyttö kysyi et pitääkö tehdä uudet vai vaihdatteko. Ehdottomasti uudet. Nimittäin kerkesin maistaa annoksesta ja heti rupes huulia kihelmöimään- mun haluamani kastike oli mieto, kamulla tulisempi. No kerkes ainakin tulla kunnolla nälkä

Kenkäkaupassakin käytiin. Uudet kengät tuli ostettua - kummallekin. No mun kengät maksoi vain kympin. Mulla ei olekaan ollut aiemmin viininpunaisia korkokenkiä... punainen kun ei ole mun väri - mutta tuo on vähän ruskeansävyinen. No joskus ihmisen pitää tehdä vastoin oletuksia - jopa itselleen 

Sitten vielä kamulle kahville ja kotiin telkkaa kattomaan - ja viettämään rauhallista iltaa. Tämmöistä tänään. Hieman jännittää nuo euroviisut...