tai sitten ei. Meiän yhteys tuppaa just iltaisin yleensä jumittamaan - ja äskenkin olin jo kirjoittanut tekstin - ja tallensin sitä - ja eiköhän se hävinnyt jonnekin bittiavaruuteen tai ties minne

Rennosti olen tämänkin lomapäivän ottanut, lukenut, nettaillut, katsonut telkasta kotimaista elokuvaa, kirjastossa kuuntelemassa viihdekonserttia (1970-2011 musiikkia) - vaikkakin jossakin kohtaa oli taas kyyneleet silmissä, ei sitä vaan tiedä missä vaiheessa ne muistot "iskee" - Iinan kanssa käytiin kuuntelemassa, Monika käväisi vain levyjä lainaamassa - ja lähti heti pyöräilemään takas kotiin. Niin - pyörällä oltiin liikenteessä - minäkin. Kirjastossa oli kakkukahvitkin (40v juhla) 

Näpertelin mä tänään korviksia. Monikalle helmistä, jotka halusi Tallinnassa alkukesästä. Lupasin ne hänelle tehdä.  Sitten vaihdoin koukut yksiin vanhoihin - ehkä 80-luvun korviksiin - olivat aiemmin klipsit. Suunnittelin myös uusia koruja, mutta ne kaipaavat vielä miettimistä (ehkä liimausta tai jotain muuta). Mut kiva oli pitkästä aikaa ottaa helmityölaatikko esille... jos taas innostuisi.

Jimikin soitteli eilen illalla. Kiirettä pitää hänelläkin. 

Alvarin kanssa juttelin hetken naamakirjassa. Kyseli mikä mun vointi ja mitä puuhailen. No mikäs olossa - ja lomailen :) - ja että kyllä mä pärjään aina.

Olen miettinyt jos lähtis vaan lauantaina päiväseltään käymään Savonlinnassa ex-anoppia katsomassa. Tosin en ole häneltä vielä kysynyt - onko maisemissa - siitähän se riippuu. Oli aiemmin puhetta että mentäis tyttöjen kanssa tällä mun lomalla.

Mietiskelin tossa vaan että isällä on ensi viikolla synttärit - maanantaina - et pitäisikö niitä juhlia silloin vai sunnuntaina. Täytyy varmaan siitä jutella siskon kanssa huomenna mitä mieltä hän on. Luulen, että hän mielellään menisi sunnuntaina kuin maanantaina töiden jälkeen. Sit jos tehdään sinne tarjottavia niin olishan sitä jos joku tulee oikeana päivänä onnittelemaan. En usko että isä haluaa tässä tilanteessa mitään isompia juhlia... vaikka kyse onkin 75-vuotispäivästä. Velipoika lähtee vaimonsa kanssa ensi viikolla Lapin reissulle - ja he tulevat kotiin sunnuntaina. 

Huomenna olen lähdössä kamun seuraksi polille. Ehkä käväistään syömässä jossain tai ainakin kahvilla. 

Mutta nyt - kello alkaa olla jo yli puolenyön. Nukkumaan mentävä vaikka kuinka olisin lomalla. Muuten sillä Porin ja Lohjan reissulla, tuli mentyä tosi aikaisin nukkumaan - ja aamullakin ajoissa ylös. Yllättävän väsynyt olin iltaisin - myöntää täytyy. Elikkä hyvää yötä!