Oli vissiin llian lyhyt loma - kun en unohtanut edes salasanaani - ja muistin kaikki tuotenumerot  - no ainakaan ei työ ollut lomalla mielessä. 

Meillähän on tiedossa toimenkuvan muutoksia. Ensin mun palaverin piti olla keskiviikkona mutta kerittiinkin jo tänään. Minä  olin kuulemma meistä viimeinen. Luonnoksia nämäkin kuulemma vielä... Ei mulla paljon muutu - yksi tehtävä siirtyy takaisin toiselle puolelle. Teen sitä vain tämän viikon enää. Kyllä minä sitä osasin odottaakin - oikeastaan en olisi ihmetellyt vaikka tänä aamuna olisi vaan sanottu ettei kuulu enää sun työtehtäviin... Tavallaan olis ehkä helpompikin - nyt joudun viikon ajaksi opettelemaan uusia juttuja jotka on tulleet mun loman aikaan... 

Äidin perunkirjoitus on keskiviikkona eli minäkin pääsen lähtemään. Alunperin oli puhetta mahdollisesti perjantaista - jolloin mun on hankala lähteä. Tämä työtehtävä joka nyt siirtyy muualle, on yleensä aiheuttanut sen, että pääsen perjantaisin lähtemään ties millon - se kun taas riippuu siitä miten hyvin tilaukset tulee päivällä... Se oikeastaan on ollut sen työtehtävän "huono" puoli, kun ei tiedä milloin pääsee kotiin - tavallaan velvoitetaan olemaan yliaikaa eikä niistä kuitenkaan makseta. No joskus - mutta erittäin harvoin. Vaikka on se ollut mielenkiintoistakin

Loman lopetin viihteellä - perjantaina oltiin kamun kanssa paikallisessa katsomassa "Sinitaivasta". Kiva ilta - päästiin molemmat kunnolla tanssimaan. Mähän värjäsin muuten hiuksetkin taas vaaleemmiksi - ja naapurille totesin lauantaina että kyllä Blondilla on hauskempaa :) Lauantaina diskoiltiin - sielläkin oli kivaa. Ihana nähdä vanhoja tuttuja, koulukavererita, ystäviä. Oli oikein onnistunut ilta. 

Isäkin kävi siellä - hänhän oli aikoinaan järkkärinä silloin 80-90-luvulla siellä. Kun mentiin siskon kanssa niin sanoi että voi viedä ja hakea meidät. Ei hän kyllä aikoinaan välttämättä niin tehnyt - tosin meillä oli melko lyhyt matka - kiva kävelläkin. Ehkä siinä isällekin oli vähän muuta ajateltavaa kuin äiti - hetken aikaa... 

Kyllä me haudallakin käytiin - edellisellä viikolla viedyt kultapiiskut oli vielä aika hyvännäköisiä. Huonompia otettiin pois ja vietiin uusia - kotipihasta. Kynttilät myös haudalleen sytytettiin.