Viikon antibioottikuuri syötävänä - ostin maitohappobakteereitakin. Oli sitä mieltä että siinä luomessa tai sen vieressä on jonkinlainen tulehdus ja sanoi et luultavasti tulis jotain eritettä jos neulalla kokeilis. Muttei nyt kokeile vaan laittoi lähetteen korvalääkärille. Sanoi nk moni lääkäri tai terveydenhoitaja aiemmin että tuosta kohtaa ei mielellään luomea poisteta.

Näytin myös silmäkulmassa olevaa luomea, sen poistaminen onnistuu, pari tikkiä. Eli tilasin sitten ajan parin viikon päähän korvalääkärille (aiemmin ei päässyt) ja muutaman viikon päähän sen toisen luomen poiston (kun ei ole kiireellinen juttu - ja piti saada loppuviikolle. Kuulemma parempi niin).

Alvarin kanssa juttelin netissä. Valitti etten mä koskaan viesti ensin, vaan aina hän. Sanoin etten ole pahemmin aikaa siellä viettänyt (siis samaan aikaan kuin hän) ja musta on tuntunut että haluaa olla rauhassa. No kuulumisia vaihdettiin sitten. Hän paljon viettänyt aikaa mökillä (ihana paikka, sitä kyllä kaipaan..: melkein mökin takia vois, no joo - ei sentäs...)

Jimin kanssa viestittelyt ovat selvästi harventuneet. Joko arki on tullut suhteeseen tai sitten hiipuu vähitellen. Minä laitan viestejä muttei enää välttämättä vastaile niihin. Välillä tuntuu vähän tyhmältä, mutta toisaalta en mä jaksakaan mitään 24/7 suhdetta. Eli kai mä sitten olen saanut mitä tilasin... 

Tossa illalla Iina tajusi ettei hänellä ole eväitä huomiselle. NO on mulla valmiskeittoa tölkissä - kahden annos - lisätään vaikka kypsää kanaa siihen. Mulla jää yleensä toinen puoli siitä keitosta syömättä - kuka nyt kahtena päivänä peräkkäin samaa...