Olin jo jonkin verran kirjoitellut tätä, sit lähdin laittamaan pyykit narulle - ja kun tulen takaisin niin sivupa ei vastaa - eli sinne meni kirjoitukset. No näitä sattuu...

Olin tänään Kari Hotakaista kirjastossa katsomassa / kuuntelemassa. Ikäjakauma oli tällä kertaa enemmän senioripainotteinen. Kysymyksiäkin osasivat ihmiset esittää - välillä vaan tuntui et lähtivät vähän "kaukaa" - ennenkuin pääsivät asiaan eli siihen kysymykseen. En ole paljoa itse Hotakaisen tuotantoon tutustunut. Ihmisen osa -kirjan luin äskettäin. Iina sanoi lukeneensa hänen Runokirjansa.

Töissä kiire - mun pitäisi aloittaa - aloitinkin - tilauskirjan tekeminen. Olin aikeissa muokkaushommiin mutta sitten huomasin ettei mulla ollutkaan oikeuksia tai pääsyä nykyiseen tietokoneen virtuaalilevyasemaan -  no eikun it-ihmiselle kyselyä josko saisi mulle sen aseman näkymiin. Ilman sitä hieman hankalaa . Tällä kertaa on aika paljon miettimistä miten minkäkin tiedon siihen kirjaan sijoittaa - aika usein se vaan on tiedon siirtämistä toisesta paikasta toiseen paikkaan. Kyllähän minä tykkään tiedostojen muokkaamisesta - jos siihen saisi käyttää rauhassa aikaansa. Tarkoitus oli jäädä jonain päivänä töiden jälkeen mutta tänään en viitsinyt kun piti tuonne kirjastoon mennä (Iina muuten ei jaksanutkaan tulla mukaan), oikeastaan huomenna meinasin mutta saattaa olla et tarttee mennä hakemaan Monikan ostos kierrätyskeskukselta - jos sen ostaa. Sinne pitää keritä ennen neljää, jos tarttee mennä.

Tänään koin hetken kauhua tai pientä jyskytystä. Olin töistä lähdössa kun tuli mieleen et yhdet siirrot on tekemättä. Onneksi työkaveri oli siinä sanomassa ettei tartte  kun lauantai on pyhäpäivä, sille päivälle ei tehdä sitä siirtoa. Hetken olikin kylmä hiki otsalla... 

Alvari kyseli eilen mun olosta - ja rakkauselämästäkin. Siihen en oikeastaan ottanut kantaa, siis rakkauselämääni - sehän ei hänelle kuulu, mutta terveysasioista juteltiin. Niinpä - rakkaus - eipä se tällä hetkellä mitenkään kehuttavaa. Mutta oikeastaan en edes kaipaa - ehkä se vaan hiipuu pois. Tosin Jimillä saattaa olla kiirettä kun ihmiset alkaa vaihtelemaan talvirenkaitaan yms

No nyt on sitten taas pyykkiä narulla - ja eiköhän astianpesukonekin ole pyörittänyt ohjelmansa - jos tästä lähtis itsekin unten maille tai ainakin kirjan kimppuun