Tässähän minä - olkkarissa vietän perjantai-iltaa. Vaihteeksi yksikseni. Iina lähti Turkuun Maata näkyvissa -festareille ja Monika on konsertissa ja sen jälkeen menee kaverille. Rauhallista iltaa viettelen, koneella ja tällä hetkellä telkkarista tulee Tartu Mikkiin. Osa tuikuista parvekkeella ovat jos sammuneet - mietin jos kävisi laittamassa vielä uudet, mutta... ehkä annan olla.

Työpäivä oli aika rankka nk perjantait yleensä kun kahden päivän tilauksia käsitellään - mulla oli tänään taas kaksi aluetta tarkistettavana. Mutta tuli tarkistettua... ja kotia pääsin. Exä toi työpaikan ovelle viime viikolla lainaamansa rahat - ja Monikallekin rahaa (kun Iinallekin antoi), sanoi tulevansa huomenna käymään. 

Olin aika poikki kun pääsin kotiin. Soitin kuitenkin isälle - ilmoitin että tuskin tulen huomenna kylälle hirvisopille, ei siskon porukkakaan. En mä yksin taida viitsiä, kun ei tytötkään lähde mukaan. Huomenna ehkä kamun kanssa jotain. Ehkä.

Siskollekin soitin. Viikon kuulumiset, samalla kysyin jos miehensä voisi tulla kattomaan tuota kaapin oven saranaa - kunnei asentajasta ole edelleenkään kuulunut mitään - et pääsis siitäkin hommasta - no ehkä mä sitten laitan pienen palautteen. Ekan viestin laitoin 26.10 - ja siihen sain heti seuraavana päivänä vastauksen että asentaja tulee korjaamaan - ja sarana tulee viikon kuluessa. Sen jälkeen olen laittanut kaksi viestiä: toisessa ilmoitin että sarana on tullut (2.11) ja toisessa kyselin että milloin asentajalla olisi aikaa tulla laittamaan se (9.11). Näihin kahteen viimeiseen en ole saanut mitään vastausta!!!  - Yli kolme viikkoa niin ettei voi kahta kaappia käyttää normaalisti. Toinen roikkuu yläsaranan varassa ja samalla tukeutuu viereisen kaapin oveen (siis kun sen avaa niin avautuu tääkin). Ei mua se odottaminen - ymmärrän kyllä jos on kiire mutta se harmittaa ettei edes mitään arviota voi antaa...  mutta muuten olen kyllä ollut tyytyväinen - värivalintaani. Ei tehty kuin kaappien, laatikoiden, tasojen ja sokkelin vaihto. Kyllähän siinä vuoden takaisessa asennuksessa oli ongelmansa, esim yhen laatikon tuli laittamaan myöhemmin kun puuttui osa - sattui vielä niin että tuli silloin kun asunto täys vieraita (taidettiin juhlia tytön synttäreitä) eli tekee tarvittaessa töitä myös viikonloppuna. 

Tilasin trampoliinin ns. yhteiseksi joululahjaksi. Monika on halunnut uutta trampoliinia jo kauan (entinen - vuodelta yksi ja kaksi - mennyt rikki). Ehkä hieman häiriöttömämpää kerrostalossa - hyppiä sillä kuin paljaalla lattialla