- siis kopioitiin. Onneks taas saatiin aloittaa ajoissa. Pääsi ajoissa kotiin. Mun pitäis saada yks muokkausprojekti käyntiin mutta päivällä ei ehdi, kun rutiinihommat vie ajan, neljän jälkeen en tänään kerinnyt - enkä olis jaksanutkaan. Jos huomenna jäis.

Tämän illan vietin Monikan koululla vanhempainillassa. Yllättävän paljon oli vanhempia. Jotenkin tuntuu et lukioikäisen touhut kiinnostaa enemmän kuin peruskoululaisen. No mä olen ollut näiden vuosien aikana lähes kaikissa vanhempainilloissa. Olen kokenut ne tärkeiksi. Ala-asteella sekä yläasteella olen ollut mukana vanhempainryhmissä - varsinkin Monikan. Iinan koulussa tuli käytyä muutenkin. Varsinkin alkuvaiheessa. Hänhän kävi erityiskoulua - ja alkuaikoina sopeutuminen vaati aikansa 

Väsyttää. Työkaveri sanoi tänään töiden jälkeen että vasta tiistai - ja on jo ihan naatti. Aika rankka alkuviikko tosiaan ollut. Toivottavasti huomenna olis parempi päivä. 

Kamu käväisi töiden jälkeen - toi Iinalta lainaamansa noidanhatun - ja kahvitkin hörpittiin - kunnes mun piti sinne vanhempainiltaan suunnistaa.

Muuten oven saranankorjaajaa ei ole näkynyt. Täytyy varmaan kohta laittaa muistutusviesti sille edustajalle. Olis se kiva saada edes jotain tietoa että missä mennään. Sarana on tullut viikko sitten,  siitä on puolisentoista viikkoa kun laittoi viestiä että asentaja tulee laittamaan ja et saranan tulo kestää viikon verran,  ilmoitin tosta saranan "saapumisesta" muistaakseni torstaina. Mitään viestiä ei ole tullut että millon mahdollisesti. Alkaa kyllästyttää kun ei voi oikein käyttää noita kahta kaappia kun tuntuu et tippuu ovi  - tai hankautuu oven reuna. Epämiellyttävää...

Mut nyt lähden nukkumaan - ihan poikki.