Sain uuden tietokoneen tänään. Aikansa kestää kun sen saa toimintakuntoon vaikka kone tekeekin suurimman osan itse. Nettiinkin pääsi heti. Ilmainen virustorjuntakin kahdeksi kuukaudeksi - tosin en mä sitä tarvitsisi kun maksan siitä ja mulla on lisenssi kolmelle koneelle. Monika sai nyt sitten mun vanhan koneen käyttöönsä. Saa rauhassa tehdä koulutehtäviään sillon kun haluaa - tai oikeastaan minä saan nyt käyttää konetta milloin tahdon. Olen antanut suosiolla koneen hänelle - koulu on tärkeää. Mä sitten tehnyt silloin kun kone vapaana eli yleensä myöhään illalla. Täytyy nyt vaan tyhjentää omat tiedot siitä toisesta koneesta että Monika tuntee sen todella omakseen.

Se mua aina harmittaa - kun en muista - varata levykkeitä järjestelmän varmuuskopiointiin. Iinankin koneessa jäi tekemättä kun ei niitä sitten muistanut ostaa. Ei viittis paljoa ylimääräistä asennella ennemmin. Toisen selaimen laitoin - en oikein välitä IE:stä. Tällä erää suosikkini on Chrome.

Käytiin tänään Iinan kanssa katsomassa Twilight