-enkä hirmu paljoa saanut aikaan, jotain kuitenkin. Eilen lauantaina en viitsinyt lähteä kaupoille kun oli niin huono ilma - paljon hauskempaa oli istua sohvannurkassa ja käydä läpi helmiä ja korutarvikkeita . Sainpa ne jonkinlaiseen järjestykseen vaikken mitään niistä kerinnyt tekemäänkään. Illalla katseltiin tytön kanssa Hohtoa - tosin mun katsominen keskeytyi kun exän nyxä (tai en mä niiden kuvioista oikein tiedä) soitti, kyseli olenko kuullut exästä mitään. Sanoin etten aamuneljän jälkeen kun mulle soitti. Ilmeisesti on "joron jäljillä". Nyxä sitten purki tuntojaan. Sanoin kyllä hänelle että valitettavasti minä alan olla olla aika turtunut jo exän tekemisiin - no ei siitä sen enempää.

Sunnuntaiaamuna Monika lähti pitämään pyhäkoulua, vein ja kävin kamun luona kahvittelemassa sen aikaa. Sitten iltapäivällä hän lähti toiseen paikkaa puurojuhliin. Mä käväisin kaupassa vähän kahtelemassa. Uudet tyynyt ostin meille jokaiselle. Pienen sypressin parvekkeelle jonka koristelin pienillä ledvaloilla ja helmiketjulla, joka oli aikoinaan havuköynnöksessä entisen asunnon terassilla. Kivan näköinen siitä tuli. Oveen vanha tuttu ovikranssi kirjoittuine kissoineen.

Joulukorttien itsetekeminen taitaa tänä vuonna jäädä,  luultavasti käyn huomenna ostamassa valmiita kortteja. Jotenkaan en ole saanut intoa päälle... Alkaa vaan tulla kiirus jos meinaa halvimmalla maksulla päästä. 

Kai tästä on pedin puolelle mentävä, jos vähän lueskelis.