Joopa joo - kirjottelin jo pitkän litanian kun varomattoman näppäyksen takia hävisi jonnekin bittiavaruuteen. 

Niin hyvä päivä tänään... Ystävänpäivä  - ja mulla tuli nykyisessä työpaikassani 7 vuotta täyteen. Silloin kun aloittelin vanhempaa blogiani - se oli vielä määräaikainen työ. Suunnilleen vuoden määräaikaisena oltuani minut yllättäen vakinaistetttin - olin jo asennoitunut siihen, että työ loppuu. Uusi asumistukikin oli jo laskettu. Mieliala oli hieman haikea - että taas joutuu ruveta miettimään töiden hakua yms. 

Ei tämä mikään unelma-ammatti minulle ole. Enkä oikeastaan tiedä mikä olisikaan. Tyytyväinen olen että saan laskut maksettua, ruokaa ostettua, perheen elätettyä  ja hankittua asunnon. Siinä tarpeeksi yhdelle ihmiselle - ainakin mulle. En mä oikeastaan paljoa vaadi. Eikä mua hirvittävästi harmita (ehkä vähän) ettei ole varaa matkustamiseen, mutta onhan kirjat ja netti.

Mulla oli myös painonpunnituspäivä. Viime viikosta tippunut -800g - viiden viikon tulos 3.2 kg. Eli riittävässä tahdissa mennään. Tänään olen vähän herkutellut - ei sitä aina jaksa "vahtia". Tarkoituksena on kuitenkin jatkossakin jaksaa noudattaa näitä elämäntapoja. En ole kuurilla vaan syön elääkseni (en elä syödäkseni). Siihen kuuluu myös hallittu napostelu :) - no siitä voi olla eri mieltä - onko hallittua...

Sukkakin on edistynyt - kun kerroksen kerrallaan tekee niin tulosta syntyy.

Töissä luultavasti aika rankka loppuviikko tulossa. Porukkaa poissa eli resurssit hieman vajaina. Hommat kuitenkin tehtävä joka tapauksessa. Mutta aina on selvitty. Välillä vaan miettii eikö koskaan helpota. Puolentoista viikon päästä alkaa mulla viikon loma - samaan aikaan tyttöjen kanssa. Suunnitelmia ei ole - ainakaan lukkoon lyötyjä. 

Lämmitin tänään itselleni saunan, tytöt eivät halunneet tulla. Kieltämättä välillä mukava olla yksinäänkin, loikoilla lauteilla ja mietiskellä mukavia. Nyt alan suunnittelemaan nukkumaanmenoa - ehkä vielä luen jotain hömppää :)