Isälle soitin tänään. Kertoi äidin kuolinsyylausunnon vihdoin tulleen. Viralliseksi kuolinsyyksi siinä oli laitettu tapaturma. Se taas aiheutti ehkä hieman ahdistusta. Että ilman sitä... Eilen illalla jo oli aika hankala olo. Kuuntelin Metsäperän uutta musiikkia - Äiti - täytyy sanoa että itkettämään kävi. Tänään sisko kertoi Il Divon Mama-kappaleesta - ja taas vetistelin.

No odotan kun pääsen itse sitä lausuntoa lukemaan - ehkä sunnuntaina. Sisko menee kotopuolessa käymään lauantaina. Tuo sitten  tullessaan.

Töissä mua vähän stressaa. Mulla taas muokkausprojektini (noin kolme kertaa vuodessa), hermot meinaa mennä kun ei koskaan  mene putkeen. Lähinnä se stressaa että mun pitäisi saada aineisto ajoissa silleen ettei mun tartte sitä itse ruveta kyselemään. Tähän mennessä niin ei ole käynyt - olen sitä hommaa jo muutaman vuoden tehnyt. Ehkä alkais olla aika jonkun muunkin välillä... kun tuntuu ne ihmiset vaihtuvan yhtenään joilta sitä tietoa pitäisi tulla. Kun rupeaa kyselemään niin tuntuu ettei sekään ole hyvä - ja kun jättää kysymättä niin sekään ei hyvä juttu... Eikä ne välttämättä tiedä asiasta mitään ja sysäävät jollekin toiselle. Mutta - enköhän mä tästäkin selviä. Ensi viikolla tiedostot painoon ja sitten se on periaatteessa taas muutamaksi kuukaudeksi ohi. Jippii... Nytkin vähän kiire tuli kun viime viikolla olin kaksi päivää poissa sairastelun takia - ja edellisen lomalla. Mutta kyllä mä kerkiä

Tänä vuonna ei saada kuin yksi kesätyöntekijä - ja taitaa aloittaa vasta toukokuussa. Tosin ei häntä ole vielä valittukaan.  Kesälomat on kuulemma käyty läpi muttei meille ole infottu - paitsi että kuulemma pääsääntöisesti on saatu sinne minne haluttu - viikko sinne tai tänne. Mä toivoin elokuuta. Kerrankin ajattelin pitää kaikki neljä viikkoa kerralla - viime vuosina yleensä ottanut yhden viikon ja kolme. 

No nyt rupean kuuntelemaan Il Divoa, sitten kirjan kimppuun - ja nukkumaan