eikä rasittaa kättään. Mulla nimittäin on oikea käsi (kyynärpäästä alaspäin) oireillut sunnuntaista lähtien. Olen sitä yrittänyt hoitaa mm. kylmägeelillä. Työntekoa ei ole voinut välttää... koneella kun tekee töitä - tänään kyllä vaihdoin näppäimistön vanhanmalliseen kun se  uusi ohut ei tunnu sopivan mulle... mutta katselen nyt. Jos tässä nämä pari työpäivää jaksaa - sit on muutama lepopäivä, jos se auttais... Olen kyl ajatellut jossei ens viikolla helpota niin sitten täytynee käydä lekurilla. 

Mä päätin nyt etten tässä blogissa näytä sivulaatikossa painonpudotusta. Kerron kun muutenkin kirjoitan... pääsääntöisesti laihdutukseni hoidan kalorilaskurissa. 

Tänä aamuna siis oli viikkopunnitus. Tyytyväinen voin olla, tippunut 1,1 kiloa viime viikosta (vähän korvausta edellisen viikon sadan gramman plussaan), nyt olen tavoiteaikataulussani, keskimäärin puoli kiloa per viikko. Nyt on pudonnut yhteensä -6.1 kg. Sinänsä ihmettelen kun mulla menkat alkamassa - yleensä se kerää nestettä...

Jimi tuli eilen illalla yöksi pizzan kera. No en syönyt illalla enää niin myöhään (hih - söin aamulla punnitsemisen jälkeen). Hän kävi sitten saunassa, mie en, ajattelin jossei tee hyvää tuolle kädelle. 

Lähdin tänään  vajaan tunnin aikaisemmin - liukumia käytin. Käväisin Motonetistä ostamassa pyöräilytarvikkeita, sitten pistäydyin toisessa liikkeessä jossa törmäsin tuttuun - ja siitä sitten vielä poikettiin HongKongiin, kumpikin ostettiin sitten narsisseja kolme vitosella. Mä ostin pari Kiroileva siili -hihatonta paitaa (Monikallehan ne päätyi, hänen värejään molemmat). 

Kotona taas katsottu yksi jakso Ylpeyttä ja Ennakkoluuloa... siihen ei kyllästy. Otin pienet päiväunet, yksinkertaisesti en jaksanut olla hereillä. Sitten kävin pumppaamassa Monikalle pyörään ilmaa, yritin etsiä yhtä ruukkua varastosta - ei löytynyt. Vähän mietinnässä mihin laitan noi kukat jotka ostin. Mietityttää myös uskaltaako niitä vielä pitää parvekkeella kun pakkasta ollut öisin, mutta narsissinhan pitäisi kestää kylmää... 

Nyt alkaa käteen koskea sen verran että lopettelen, mukavaa loppuviikkoa