- tai haluan minä uskoa että hän seurailee meiän elämää - tuolta jostain. Kävin eilen isän kanssa haudalle viemässä kukat ja kynttilät (myös mummoilleni). Äidin hautakivi laitettu paikoilleen ja kumpu tasattu. 

Tänään sain tietenkin omiltani äitienpäiväonnittelut. 

Päivällä käytin exää asunnollaan - hakemassa kamppeita. lähtee töihin. Niin muuten aikaansa viettää nykyisen tai ex- naisystävänsä luona. Tosin en oikein tiedä mikä heidän suhteensa on eikä se mulle kuulukaan. (Tämä naisystävä välillä soittelee minullekin...  mie kuuntelen vaikken mikään ystävänsä olekaan). Ei muuten edes toivottanut mulle hyvää äitienpäivää saati sitten muistanut lapsiaankaan. Oma elämänsä ilmeisesti aika hajalla... ei muut siihen mahdu

Uusia asioita... Kävin kamun kanssa meedioistunnossa. Mua on kiinnostanut käydä sellaisessa jo muutaman vuoden ajan - ei vaan ole ollut oikea aika tai muuten on ollut muuta. Oikeastaan aika hauska kokemus. Voisin mennä käymään uudelleenkin - mutta en minä mitään yksityisistuntoa halua, ainakaan tällä hetkellä tunne siihen tarvetta. 

Jotenkin positiivinen tunnelma siellä... Viestejä ei tällä kertaa mulle tullut, mutta ei se mitään - antoi kyllä muutenkin ajattelemisen aihetta. Jollain lailla aihe sivuaa myös lukemaani Enkeleitä hiuksissani kirjaa. He siellä haluavat vain hyvää... huumoria unohtamatta ;) Tällä kertaa kävi eläimiäkin viestejään kertomassa, jopa possu eikä välttämättä viestintuoja ollut sukulainen vaan joku muu joka halusi kertoa viestinsä. Tai eihän mulla kokemusta ole - eka kerta oli. En oikein tiedä mitä odotin mutta en pettynytkään. Ehkä lähinnä kiinnosti nähdä millainen juttu se on - ja olin tyytyväinen muiden puolesta. Paljon siellä sellaista jonka voi soveltaa omaankin elämäänsä. Aika tiivis kakstuntinen - olis voinut jatkaa pidempäänkin mut on varmaan rankkaa viestinvälittäjälle