Eilen töiden jälkeen kun muut lähtivät vapunviettoon - minä äkkiä kodin kautta kokoustelemaan. Olin jo siihenkin varautunut etten kerkiä kotona käymään eli laput muut tiedotteet olivat autossa odottelemassa. Vajaa kolme tuntia siinä meni, saatiin yhdistyksen toiminta melkein koko loppuvuodelle raamitettua.... tekemistä jää toki. Olin kokouksen sihteerinä kun varsinainen sihteeri ei päässyt paikalle. Muutenkin meitä oli vähän,  just ja just oltiin päätöskelpoisia. No päätöksiä tehtiin...  Kello oli suunnilleen kahdeksan kun päästiin pois. 

Kamu kerkes soittelemaan ensin - just meinasin. Hain sit hänet ja lähdettiin syömään. Ensin ajettiin naapurikaupunkiin, jossa Rosso ei ollutkaan enää auki (?) eikä Martinaakaan enää ollut .- joku kummallisen niminen ravintola yllättäen siinä sen paikalla. No tultiin sitten takas kotikaupunkiin ja mentiin syömään... Juteltiin mukavia ja ennen kymmentä olin jo kotona. Tosi väsyneenä, täytyy myöntää. Sit vaan tyttöjä kotiin odottelemaan, olivat VappuGospelissa talkoolaisina. Iina tuli jo yhdentoista kieppeillä, Monika pari tuntia myöhemmin (olin jo nukkumassa)

Olen kyllä huomannut todella että mulla on käsi. Kipeä on edelleen. Oikein mukavalta tuntuu ottaa salaattipihdeillä jotain...  joku hermo jossain puristuksissa varmaan... pakko olis se fysioterapia-aika saada varattua. No joo autokin pitäisi katsastaa ja kaikkea muuta kivaa...

Nyt illalla vähän tehnyt yhdistysjuttuja, päivittänyt nettisivuja ja tehnyt yhden tarjouspyynnön, pöytäkirjakin pitäisi kirjoittaa puhtaaksi... No joo nukkumaan päästävä, huomenna taas töihin - kolme päivää ja taas on viikonloppu. Se meneekin koulutuksen merkeissä sekä lauantai että sunnuntai. Isä soitteli tänään (olin itsekin ajatellut soittaa) että missä sinä olet kunnei ole neljään päivään kuulunut mitään... Onneksi sisko on sinne menossa ensi viikonloppuna että joku edes menee. Oli tänään vissiin veli perheineen käväissyt kuitenkin, samalla kylällä kun asuvat

Niin - aika usein ollaan vappu vietetty kotopuolessa. Viime vuosina vähemmän kun tytöt ovat tuonne vappugospeliin halunneet. Ennen käytiin "luolalla" vappuaamuna makkaraa ja kahvia nuotiolla, mukana simaa ja munkkeja... "Luola" oli sellainen kallion alle jäänyt syvennys, tunnettiin paikkakunnalla pontikkaluolana. Siis he jotka ko paikasta tiesivät. Me tehtiin sinne retkiä lapsena ja minunkin lapseni ovat sinne päässeet - pitäisi oikeastaan joskus siellä käväistä, vieläköhän löytäisi paikan