Töiden jälkeen Iina soittaa et tuletko Rossoon seuraksi. No menin sitten, söinpä itsekin - broileriruukun. Tämän jälkeen hieman kierreltiin kenkäkaupoissa, (kamuunkin törmättiin) ja Sokoksella. Eli hieman eri lailla meni tää ilta. Monika oli päivän ollut kotona - lukulomalla. Ei ollut kotona kun tultiin,  ilmestyi sitten myöhemmin poikapuolisen ystävänsä kera (sanoo et ovat vain ystäviä :)). Ekaa kertaa tapasin kyseisen henkilön, tosin taisi olla toinen kerta kun meiän huushollissa käväisi. Mukava et on ystäviä...

No joo kävin mä heti töiden jälkeen itsekin kaupoilla, lähinnä kattelin parvekkeelle jotain - vielä ei löytynyt. Mutta K-raudasta löysin edullisen valaisimen. Mullahan ei ole olkkarin katossa ollenkaan valaisinta vaikka olen melkein kaksi vuotta tässä asunut. Tavallaan tiedän minkä siihen haluan/haluaisin mut se on mun budjetille liian kallis. Lattiavalaisin on ollut käytössä tähän asti. Sisko lupasi miehensä laittamaan valaisimen paikalleen, siinä kun on niitä sokeripalajuttuja, joihin en ole perehtynyt. Ei ole yksinkertainen juttu et pistokkeeseen vaan... Ajattelin et ostan, voihan siihen myöhemmin ostaa uuden. Tällä hetkellä se haaveilemani ei ehkä oikeastaan sovi tuohon kattoon kun tää olkkari jaettu kahtia (olohuoneeseen ja mun omaan nurkkaan). Mut vähän kerrassaan uusin jotain. Onhan mulla loppuelämä aikaa angel Mä en oikeastaan ole mikään sisustaja - ajoittain vaan kiva keksiä jotain kivaa. Tää asunto ehkä tarvis uusimista, ainakin lattiat. Mut tiedän et jos aloittaa remontin niin se jotenkin laajenee... Tänne muuttaessani en muuta tehnyt kuin hankin keittiön kaappeihin uudet ovet sekä olkkariin mittatilauskomerot mun soppeen (piti saada normaalia kapeampi) tilanjakajaksi. Sainkin mun näköiset - ja olen ollut tyytyväinen - keittiö tuntuu "omalta". Ei mun koti ole edustuskoti vaan  koti jossa eläminen saa näkyä...

Ihastelen kyllä muiden aikaansaannoksia... mutta realistisesti omaa itseäni miettien, mulla ei ole aikaa eikä varsinkaan taloudellisesti varaa tällä hetkellä. Olen tyytyväinen saadessani käpertyä sohvan (nuhjuinen, vanha Askon sohva) nurkkaan kirjan kera. Pääasia - minusta ainakin - että itse viihdyn kotonani. Oikeastaan olen aika vähään tyytyväinen. Rakkaat ihmiset ympärilläni ja vaikkapa kynttilä parvekkeella tunnelmaa tuomassa.

Hyvää yötä - aika mennä maate. Huomenna on taas uusi päivä