Varmaankin yksi viimeisimpiä vanhempainiltoja - Monika täyttää 18v ensi kuussa - ja tavallaan vastaa itse itsestään. Lähinnä tarkoitan että itse saa esim kuitata poissaolonsa eikä välttämättä mulla ole pääsyä koulun intraan, pankkiasiansa saa hoitaa itse. Uskon, että tekeekin niin. 

Niin tänään - oli partion vanhempain kokoontuminen. Lapset ovat lähdössä kesällä pariksi viikoksi vieraille maille. Mukava kokemus varmaan heille, varmasti opettavainenkin. Ovat sitä jo pitkään suunnitelleet, osa onkin jo täysi-ikäisiä, Monika viettää synttäreitään ko. reissulla joten me pidämme hänelle synttärit kotona aikaisemmin. 

Hieman haikeaa - kohta lentävät kokonaan pesästä. Ikävä vaan ettei kumpikaan tainnut saada tänä kesänä töitä. Monikalla vielä viime vuoden tienestejään jäljellä, Iina yleensä käyttää heti mitä saakin. Niin erilaisia...myös luonteeltaan. Monika on aina jotenkin joutunut olemaan isompi vaikka on nuorempi. Tai sitten se vaan on luonteesta kiinni... 

Mun käsi vaivaa edelleen, ehkä hivenen parempi. Suurimman osan teipeistä olen jo joutunut repimään irti, kun repsottavat ikävästi. No huomenna taas fysioterapia - jos laittaisi vaikka uudet. Olkapään teippaus ainakin tuntui auttavan.

Jimi soitteli eilen illalla. Kylvötyöt aluillaan, peltoja on jo äestetty.

Pientä harmistumisen aihetta antaa exän naisystävä (nykyinen tai entinen - tilanteesta riippuen). Tänään taas soitteli kun olin kotia ajamassa, en siinä vastannut, kerkesi jo kaksi viestiä lähettää sinä aikana. Soitin kun pääsin kotipihalla. Oli meinannut jos ottaisin hänet siinä samalla kyytiin. Ehkä olis pitänyt soittaa tai laittaa viestiä hieman aikaisemmin kuin klo 16 jälkeen  kun jo kotia lähdin. Sanoi vielä ettei hän mua taksina käytä, olis kyydin halunnut tähän meiän lähelle. (no likka sanoi et käyttäispä eli siis tarkoitti et maksais sitten). No sanoin et olen jo kotona ja kohta taas lähden. Oli sitten taas yrittänyt soittaa myöhemmin kun olin tuolla vanh.illassa. Ei huvittanut soittaa takaisin. Viikonloppuna soitteli useampaan otteeseen et olisinko lähtenyt viemään yhteen paikkaan (30-40km päähän) ... ei mulla tosiaankaan ollut aikaa eikä kyllä haluakaan,. Ihan tarpeeksi omiakin menoja ja kulkemisia... No ei mun ole pakko... mut kun kerran erehtyy olemaan kiltti ja  kuljettamaan... niin uusia pyyntöjä tulee... 

Kyl mä kaveria kuskaan mielelläni - mutta tämä henkilö jotenkin vie energiaa enemmän kuin antaa.