jutellut tytön kanssa FB:ssa. Melkein kuin kasvokkain tai ei sentään. Vähän oli apealla mielellä. Sain vähän enemmän tietoja. Kovasti hänellä on ikävä. Taustalla vielä semmoinen asia että paras kaveri ei päässyt tälle matkalle - ja ilmeisesti haluaisi jutella jonkun kanssa joka kuuntelee... 

En saanut autoa tänään kun ei saanut korjattavaan pakoputkeen osaa. No kamu sitten haki mut töistä - olin kyllä itse lähdössä metsän poikki kävellen. Ehkä n. 4 km. Huomenna aamulla olen sen tekemässä - siis kävellen töihin. Yks työkaveri lupasi iltapäivällä "heittää" mut korjaamolle

Iina lähdössä aamulla Seinäjoelle - mulle luvassa yksinäinen (lue: vapaa) viikonloppu. Tulee vasta maanantaina - ja keskiviikkona tulee sitten Monika heart - ja perhe koossa taas. Kunnes taas lähtevät. Mulla itsellä koko kesä töitä, loma alkaa vasta elokuun puolivälissä. 

No kyllä mulla tekemistä riittää, jos vaan intoa on. Mutta nyt lähden nukkumaan - eilenkin meni turhan myöhään...  Huomenna herättävä aikaisin, no suihkuun ei tartte rynnätä kun käytiin saunassa tänään

Mukavia unia...

Ps. kiitos kommenteista, Sari. Kyllä ne aina mieltä lämmittää :)