Olen taas sairaslomalla eli viime viikon lepäilyt ei riittäneet. Olin perjantaina töissä ja puhuin puhelimeen melkein normaalisti. Iltapäivällä huomasin et ei tee hyvää. (en siis viitsinyt tilata lekuriaikaa).

´Viikonloppu meni toipuessa eli kotona en käytännöllisesti katsoen tehnyt mitään rasittavaa. No lauantaina pesin x kertaa koneellista pyykkiä jotka raahasin kuivaushuoneeseen. Kolli tuli lauantai-iltana ja lähti sunnuntaina puoliltapäivin. Eikä me oikeastaan hänen kanssaan kuin löhöiltiin. Melkein hän ja exä tapasivat - no ei siitä olis ongelmaa tullut.

Sunnuntaina en sitten lähtenyt naapurikaupunkiin kokoukseen. Lähtiin kuitenkin mummoa ja vaaria morjestamaan...

No menin sitten tänään töihin. Sovin heti aamulla pomon kanssa etten ole puhelimessa vaan faksitilauksia ja hyvityksíä ym tallentelen. Kyl sekin kieltämättä kävi olon päälle. Tilasin kyllä heti aamusta lekuriajan - ajattelin et hyvä kuitenkin kontrolloida missä mennään. Kuitenkin olin kotona mittaillut verenpainetta ja olivat koholla eli ei tää sairastelu verenpaineellekaan hyväksi ole.

Iltapäivään sitten tein hommia, sit lähdin. Taaskaan ei lekuri kauaa kattonut. Keuhkoissa kuuluu olevan limaa joka pitäisi saada pois eli nyt syön sitten limaa irrottavaa lääkettä elikkä yskää ei hillitä. Sairaslomaa perjantaihin. Torstaina menen sitten kontrolliin. Sivumennen sanoen antibiottikuuri loppuu huomenna.

Olis ollut tänään yhden kiinnostavan asunnon esittely tai lähinnä mua kiinnosti sen pohjaratkaisu. Ongelmana siinä on se, että siihen taloon on tulossa putkiremppa jonka kustannuksista ei vielä tietoa. Vähän olen ruvennut tota asunnonostoa mietiskelmään. Ainakin tarkoitus on selvittää olisiko mun mahdollista saada asuntolainaa. Huomenna piti mennä neuvottelemaan. No siirsin pari viiikkoa - ei tässä hengenhätä ole. Mut ei puolikuntoisena viitsi noin kauaskantoisia ratkaisuja ruveta miettimään. Olossakin tarpeeksi miettimistä.