En ole oikeastaan saanut mitään tehtyä. Lueskellut ja kaverilla käynyt - no onhan siinäkin jo... Huomenna olen lähdössä Poriin isän seuraksi tädille ja enolle. En olekaan moneen vuoteen heillä käynyt - monta kertaa on pitänyt. Olen heitä toki nänhyt muuten - suvun juhlissa ja vanhempien luona. 

Tytöt jäävät keskenään kotiin. Kyllähän hekin mielellään olisivat tulleet mukaan. Mutta koulu kuitenkin ehkä tärkeämpi - vielä tässä vaiheessa syksyä. Monika vasta aloittanut lukion ym.

Sain kamulta tänään tuliaisiksi kylpyläreissultaan kivideodorantin. On sitä pitänytkin joskus kokeilla, nyt sitten pääsee - en ole raattinut ostaa vaikka sen sanotaankin kestävän käyttökelpoisena vuosia - mutta - entä jos se ei toimikaan mulla?

Aina välillä sorrun veikkauksen sivuille arpoja raaputtelemaan - ja bingoa pelaamaan - en mä paljoa pelaa, raaputtamisen ja jännittämisen ilo. Tosin ei voittojakaan tule usein - mutta on niitäkin tullut. Tavallisten raaputettavien arpojen kanssa mulla yleensä käy, että saan ainakin uuden arvan eli siis pikkuvoiton. Pari kertaa on käynyt niin, että olen saanut sen verran että se on auttanut sen hetkisessä tilanteessa. Muistan kerran - siitä reilusti yl 10 vuotta - olin kurssilla - ja piti lähteä pienelle opintoreissulle - mulla oli rahat tosi vähissä - ostin sitten ässäarvan - sain uuden - ja taas uuden - sitten taisin jo saada ostettua pari arpaa - ja toisella sain 200mk - eli rahat reissuun - sain tytöillekin tuliaiset ostettua. 

NIin eli mä saan sellaisia pieniä onnenpotkuja silloin tällöin - suurempi puuttuu - tosin en lottoakaan kuin ehkä kerran pari vuodessa. Tai tänä vuonna olen ollut porukkalotossa - muttei meillä ole siinä ollut tuuria - lopetettiinkin jo - mutta ilmeisesti on paineita aloittaa uudelleen... Haaveilen sellaisesta voitosta että saisin lainat maksettua - ja ehkä vähän säästöönkin. Että elämä olisi sillä tavalla turvattu ettei tarttis miettiä entä jos työt loppuu...Kyse ei kuitenkaan ole hirmu isosta summasta - en haaveile miljoonista. 

Mutta nyt tämä haaveilija lähtee nukkumaan - huomenna lähdettävä aamupäivällä isän luo -  ja siitä sitten lähdetään Poria kohti.