Tänään vien töiden jälkeen avaimet - ja sitten se on mun osalta ohi. Ajattelin vielä kirjoittaa "vika"listan - siis mitä siellä on korjattavaa mun tiedossa. Pari lamppua palanut joita en saanut laitettua. Vielä viimeiseksi lauantaina meni uunin laatikon kiinnitykset rikki - huomasin et toinen pelti on tippunut sinne alas- ja otin laatikon pois - ja... Kylppärin peilikaapin toinen peili on ollut pois jo kauan. Ei vaan ole tullut ilmoitettua. Ei pysynyt ja tippui lattialle (ja oli entinen - se peili). Oikeastaan melko lailla ns. normaalia kulumista. On toi asuntokin jo 13 vuotta sitten valmistunut. No noista lampuista - kyllä mä yleensä olen saunan lampun saanut vaihdettua mut nyt en vaan onnistunut kupua saamaan auki ja uunin lamppu taas on jotenkin ollut liian tiukka...

Meillä meni Iinan kanssa lauantaina yli yhteentoista ennenkuin päästiin kotiin. Ei me ihan koko päivää pelkästään siivottu. Käytiin kamun ja veljensä kanssa syömässä, tutustuttiin lähellä olevaan sisustusliikkeeseen ja muitakin asioita hoideltiin (apteekki, taloustavaroita). Kotiin päästyä oltiin ihan poikki. Loput tavarat jätettiin yöksi autoon kun ei viitsitty rappukäytävässä enää siihen aikaan kolistella. Sauna kuitenkin lämmitettiin vielä.

Sunnuntaina käytiin vielä takapiha siistimässä. Sisälle ei enää menty.  Ei mulla oikeastaan haikea olo tullut - muistin vain ensimmäisen kerran kun kävin asuntoa ulkopuolelta katsomassa ja tutustuin samalla tulevaan seinänaapuriin. Lähes kuusi vuotta - on se aika pitkä aika.