Lomaviikon jälkeen töissä oltu siis. En kyl tajua kuinka ihminen voi olla näin väsynyt... pakko on taas töiden jälkeen vähäksi aikaa lojua sohvalla et jaksaa loppuillan. Onneksi mulla on niin ihania tyttöjä jotka tekevät ruoan. 

Meillä on tällä hetkellä taas töissä resurssipulaa, ihmisiä lomalla, palavereissa, muissa menoissa, irtisanoutunut. Muut sitten yritetään pärjätä parhaansa mukaan. Tosin ollaan tietty lomalla jokainen vuorollaan. Mutta tosiasia alkaa olla ettei sitä pitemmän päälle jaksa kun yksinkertaisesti ei riitä aika...

Kävin mä eilen illalla kamun luona kun piti Iina viedä srk:n juttuun - oli niin huono ilma. Tänään hän lähti pyörällä - tosin en oikein olis jaksanutkaan. Exän entinen (tai nykyinen, en oikein ole selvillä) soitti päivällä että voisinko kuskata häntä töiden jälkeen jonnekin kauppaan kun ei kenelläkään tutulla ole autoa. Täytyi kyl sanoa et ensinnäkin en tiedä tarkkaan koska pääsen töistä - ja ettei loppuviikollakaan onnistu kun on menoja - torstaina pitäis mennä teatteriin Monican ja siskon kanssa, perjantaina ehkä Iinan kanssa jotain artistia kattomaan, lauantai menee ammattikorkeakoulun tapahtumassa... ja yksinkertaisesti en mä jaksa. En mä hänelle sitä sanonut, sanoin vain ettei käy... ihmettelen kyllä miten kehtaa mua pyytää. Tosin en mä halua kuitenkaan pahasti sanoa. Mutta tosiasia kyllä tänään oli se että en jaksanut yhtään ylimääräistä... omissakin ihan tarpeeksi

Huomenna olis tarkoitus lähteä Monikan, siskon sekä siskontytön kanssa teatteriin. Perjantaina ehkä lähden Iinan kanssa illalla pubiin - olen sen tavallaan luvannut joskus. Hänen kavereistaan suurin osa on vielä alaikäisiä - ja hän haluisi nähdä yhden artistin eikä haluaisi lähteä yksin. Tosin mä ite en tiedä haluaisinko. Paljolti vaikuttaa tietenkin perjantai-illan vireystila Päättämätön. Lauantaina pitäisi mennä ammattikorkeakoulun alumnitapahtumaan. Missähän välissä sitä kerkeäisi Jimiä näkemään...  Tää viikko näyttää olevan aika lailla "suunniteltu".