- ja jotenkin mulle tuli olo et tulipahan käytyä.

Nimittäin mulla on tuossa toisessa korvassa, lähes korvan suulla ollut iso luomi niin kauan kuin muistan. Kuutisen vuotta sitten kun olin aloittanut työt nykyisessä paikassa - ja oli kova kiire, jotenkin kuuloke hankas siihen ja se turposi. Silloin kävin lääkärissä, sanoivat ettei sitä mielellään poisteta jossei vaivaa. No vaihdoin sitten kuulokkeen toiseen korvaan - ja tähän asti on sujunut. 

Viime viikonloppuna huomasin että se luomi on kipeä - ja siitä ympäriltäkin turvonnut, päällepäin ei ilmeisesti näytä kovin pahalta kun terkkari sanoi ettei hän huomaa siinä mitään punoitusta, mutta lääkäri saa katsoa elikkä sain sitten ajan ensi maanantaille. Mulle tuli tunne että turhaako mä siitä... edelleenkin tääkin terkkari oli sitä mieltä ettei tuosta kohtaa mielellään poisteta... no joka tapauksessa se on kipeä kun siihen koskee tai pitää puhelinta siinä korvalla eikä voi nukkua sillä puolella. Jotenkin se tuntuu turpoavan tosta luomen alapuolelta (ollut aina sellainen kohollaan oleva ihonvärinen, ainoastaan vähän tummaa luomen päällä) 

No jos se paranee viikonloppuun mennessä niin luultavasti perun lääkärinajan tai sitten en... olen mä tota luomea jo tarpeeksi kauan kattonut - tai oikeastaan en mä sitä ole seuraillut kun ei siinä mitään ole ollut - en edes muista minkänäköinen oli aiemmin.. mutta kyllä se on muuttunut vuosien varrella jonkun verran. 

No tää saa riittää tästä. Kerron sitten jos kerrottavaa tulee