No siis operaattori soittaa edellisenä päivänä kun seuraavana päivänä on mun siirto (olen jo kerinnyt yrittää soittaa uuden operaattorin as.palveluun ja laittaa spostiakin et miksi vaan odottavat...) No mä sitten hyväksyn vastatarjouksen koska haluan  perheen liittymien olevan samassa... No asia jää siihen että nykyinen yrittää pikasiirrolla saada peruttua. Ei onnistu, uusi operaattori ei suostu. Sovitaan että itse yritän... ja he sitten katsovat seuraavana päivänä että olenko onnistunut (eli mun yhteydenottoa ei tarvita enää vaan jos onnistun niin...)

NO soitan sitten asiakaspalveluun ja jonotan toistakymmentä minuuttia ennen kuin vastataan. Esitän perusteluni (siis etten saa kaikkia siirrettyä  -  ja vielä et vaan odottavat siirtoa eikä ole tietoa tullut ettei onnistu. Siihen taas on syynä ettei vanha operaattori ole ilmoittanut ettei onnistu - ja sen takia eivät ole ilmoittaneet...  )Sitten hän lupaa ottaa yhteyttä siirrontekijään vai miksi sitä sanoikaan. Puhelukin katkesi välillä mutta laittoi tekstiviestin että soittaa kun saa asian selvitettyä. Soitti - ja ilmoitti että siirron peruminen onnistuu - poikkeuksellisesti - kun en saanut noita lapsia siirrettyä. Sanoin palaavani asiaan vuoden päästä :) (Onnistui vaikka uusi liittymä olisi ollut määräaikainen) Olin siis todella tyytyväinen saamaani palvelu ko. firmassa. Sanoi vielä että saattaa tulla viestejä vielä.

Otin sitten varmuuden vuoksi toisen puhelimen ja liittymän mukaan. Ajattelin et jos jotain sattuu... Jossain vaiheessa sitten huomasin että puhelimessa lukee "Sim-kortin rekisteröinti epäonnistui". Enkä päässyt operaattorin omiin tietoihini. Soitin sitten operaattorin vikapalveluun jonne onneksi pääsin nopeasti. Sanoivat ettei ole tullut ilmoitusta siirron peruuntumisesta. Sanoin että kyllä sanoivat onnistuvan. Lupasi ottaa selvää. Ilmeisesti tieto oli tullut mutta... olivat kuitenkin sulkeneet liittymän. Sanoi että yrittävät saada perjantaina kuntoon... NO eipä ole tullut viestiä ja kun mulle soittaa niin tulee "NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ"

Tietysti yks moka on se etten selvittänyt tyttöjen liittymien määräaikaisuutta, MUTTA he eivät ilmoittaneet eteenpäin että siirtoa ei voida toteuttaa koska liittymät ovat määräaikaisia joten uusi ei voinut ilmoittaa.... ja kun sain asian peruttua, sulkevat kuitenkin liittymän vaikka nimenomaan oli puhe että tarkistavat asian!!!

Aika orpo olo - nimittäin se numero on ollut mulla vuosikausia ja on paljon juttuja joita joutuu nyt soittelemaan kun eivät voi soittaa antamaani numeroon. Kuten sen kaapiston kasaus... itse jouduin ottamaan yhteyttä. Lisäksi nyt maksan puheluistani enemmän kun ns. varaliittymässä ei ole mitään puhepaketteja kuten siinä vanhassa. Tavallaan kyllä osasin odottaa että asiassa tapahtuu jotain, mutta TÄTÄ en osannut ajatellakaan.