Nimittäin äidin kuoleman jälkeen kuukautiset on muuttuneet tosi niukoiksi... pillereistä huolimatta. Onhan vuodot aina olleet niukempia pillereitä syödessä mutta nyt ei paljoa ole siteitä tarvittu. Luulen että syynä on stressi - kyllähän äidin kuolema on aika stressitekijä. Koko keho suree... Itse olen kyllä huomannut että normaalielämässä pystyn olemaan ja tekemään töitä - ajoittain tulee kyyneleet. Tänään on ollut itkupäivä - yksin kun olen kotona ollut. 

Mittasin pitkästä aikaa tänään verenpainetta - ja alapaine on koholla - ja leposyke korkea. Pitää sitäkin seurata enemmän. Tänään ollut muutenkin outo olo. Kävin kaupassa, ostin tomaatteja ja punnitsin ne - yhtäkkiä tuli huimaus... Hetken jo mietin että pitääkö kysyä kaupan henkilökunnalta tuolia - mutta nojailin sitten hetken ostokärryihin - mieli teki kyllä kyykistyä - tuntui että tasapaino heittää. Mutta se meni sitten ohi. Johtunee varmaan esim. kireistä yläselän lihaksista tms. Mutta täytyy sitäkin seurailla

Jimistä en ole kuullut, viestin laitoin illalla. Tavallaan harmittaa, nyt olis ollut mahdollisuus kahdenkeskiseen viikonloppuun kun molemmat tytöt on reissussa. No joko ei muistanut tai sitten hänellä on muuta. En mäkään paljoa ole viime aikoina häntä hätyytellyt. Ei oikein ole ollut fiilistä. Mun mieliala ei ole mitenkään normaali ollut viime aikoina. Jotenkin hän on aina ollut sellainen että pikemmin jättää rauhaan kuin tunkeutuu mun elämään väkisin... olen joskus sanonut että en tykkää painostamisesta... tai jotenkin silleen. Ehkä on ollut virhe olla niin itseriittoinen kun olen... On mulla tässä ollut välillä hetkiä jolloin tuntuisi että kiva jos olisi lähellä. Pikemminkin Alvari on ajoittain kysellyt viestillä miten olet voinut... 

Mä olen jotekin niinkuin kettu tai joku - piiloutuu luolaansa haavojaan nuolemaan - ja tulee sieltä kun on kunnossa

Välillä tuntuu että sama vaikka olis yksin taas... mutta aika näyttää.

Viime viikonloppuna olin kamun kanssa tanssimassa perjantaina. Kiva ilta - ja miestenkin kanssa päästiin juttusille. Kyllähän ne jotain yritti mutta me kyllä palautettiin äkkiä maanpinnalle. Tanssimaan vaan oltiin tultu. Lauantaina olin diskoilemassa. Lähinnä siskon kanssa tanssittiin entiseen malliin, mutta yksi tuttu isäntä tuli hakemaan hitaisiin... hänen kyydissään pääsi nuorena lähes aina kotiin kaupungista yöllä (eli vähän nk tuli "hyväksikäytettyä" ). No pääsi ainakin turvallisesti kotiin.